poniedziałek, 8 czerwca 2015

Za chwilę rok

Rok temu o tej porze kończyłam przygotowywać duży album na pierwsze zdjęcia naszej Helenki. A w tym roku zajęłam się robieniem zaproszeń na jej pierwsze urodziny. Nie wiem, kiedy przeleciał ten czas, ale już za moment minie rok od najważniejszego wydarzenia w moim życiu.

Urocze liski wycięła mi niezastąpiona mru - za co jeszcze raz Ci dziękuję. :)








Mam nadzieję, że pogoda dopisze, bo planujemy trochę pogrillować. ;)


Zaproszenia przygotowałam niemal wyłącznie z papierów Bee Scrap z kolekcji Craftowe Marzenie.


4 komentarze:

  1. nie ma za co!
    a zaproszenia uwielbiam! idealne na roczek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. Czas przy dzieciach szybko leci. Wiem po swoich pociechach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fantastyczne zaproszenia! A liski urocze :)

    OdpowiedzUsuń